DE
LOCATIES
metamorfose

Amsterdam: 020 - 309 00 48
Rotterdam: 010 - 282 16 79
Utrecht: 030 - 691 99 99
Zwolle: 038 - 420 98 68

WERKKOSTENREGELING BELASTING EN UW BEDRIJFSFEEST

Uw bedrijfsfeest in uw eigen locatie, en de nieuwe belastingregels, werkkostenregeling 2013, 2014, belasting en uw feest
Bij het gebruik van de nieuwe werkkostenregeling gelden andere voorwaarden en regels. Onder de belasting werkkostenregeling is de plaats van het bedrijfsfeest of evenement erg belangrijk. Het evenement is namelijk fiscaal onbelast als het geheel op de werkplek plaatsvindt. Vandaar dat De Ceremoniemeester steeds vaker complete bedrijfshallen, loodsen, kantines en garages van bedrijven ombouwt tot prachtige feestlocatie.

De kosten van uw evenement zijn namelijk wel belast als voor het feest gekozen is voor een externe locatie. In principe zijn de kosten dan belast bij de werknemer. U kunt dit voorkomen door de kosten aan te merken als eindheffingsloon en onder te brengen in de vrije ruimte. Deze vrije ruimte bedraagt in 2012 1,4 procent van het totale fiscale loonsom. Per 2013 stijgt de vrije ruimte naar 1,6 procent en in 2014 waarschijnlijk naar 2,1 procent. Komen de kosten boven deze vrije ruimte uit dan betaalt u een eindheffing van 80 procent over het meerdere. Informeer altijd bij uw accountant over de werkkostenregeling, belasting en uw bedrijfsfeest.

Locatie metamorfose
Je hebt al “Extreme Home make-over” en “Verbouw mijn familie” maar nu presenteert evenementenbureau De Ceremoniemeester de “Party Metamorfose”, oftewel wij verbouwen elke ruimte of locatie, hoe groot of klein, rond of vierkant om tot de ultieme locatie voor uw feest. Niets is ons te gek want jaren van ervaring leren ons dat wij van elk lelijk eendje een echte zwaan kunnen maken.

WAT KUNNEN WIJ VOOR UW BEDRIJFSFEEST VERZORGEN?

  • Het compleet aanpassen van uw eigen pand,bedrijfsrestaurant, fabriekshal of loods met eventueel een tent inclusief de vloerbedekking, verwarming, stroomaggregaten en toiletten;
  • Koks, barkeepers, partymanagers, bedienings- en logistieke medewerkers;
  • Alle restauratieve diensten, buffetten, barbecue, hapjes, drankjes, schoonmaak, op- en afbouw;
  • Tafels, stoelen, borden, bestek, glaswerk, verlichting, bekabeling etc.;
  • Losse culinaire "catering acts": oesterman, poffertjeskraam, hot dog stand, patatkraam, wandelende bar, champagnetoren etc. etc.;
  • Muziek, artiesten, sprekers en entertainment;
  • Bloem-, groenversiering en decoratie in stijl van;uw bedrijf;
  • Technische voorzieningen, audio/visuele middelen en assistentie, foto/videoreportage;
  • Catering - hostesses en beveiliging;
  • Vergunningen;

Kortom, wij kunnen het allemaal voor u regelen tegen vooraf overeengekomen vaste en concurrerende tarieven.

ZIE OOK:
Cases / praktijkvoorbeelden